Refleksikoulutukset ammattilaisille

  • Refleksi 1 perusteet

    24-.25.11.2025

    Koulutuksessa käydään refleksityöskentelyn perusteiden teoriaa, opit tekemään alkukartoituksen sekä tutkimaan ja hoitamaan isot refleksit: PRH, Moro, TLR, ATNR ja STNR ja Landau.

    Hinta 350 euroa, sis. alv 25,5 %

  • Refleksi 2 jatkokurssi

    12.1-13.1.2026

    Koulutuksessa käydään läpi asentorefleksit: OHRR, LHRR, Amphibian sekä Rolling segment reflex. Lisäksi käymme läpi jalkojen, käden ja suun alueen refleksit: Rooting, Babkin, Palmar, Plantar, Käsillävetämisrefleksi ja Babinski.

    Hinta 350 euroa, sis. alv 25,5 %

Hermoston juurilla
Refleksi 1

Refleksi 1 perusteet

Haluaisitko saada ymmärryksen siitä, mistä refleksityöskentelyssä on kyse? Haluaisitko oppia käytännössä miten aktiiviset refleksit tunnistetaan, tutkitaan ja hoidetaan? Jos vastasit kyllä, tämä koulutus on sinulle.

  • Tuo esiin kävijän kipupiste tai ongelma, osoita että ymmärrät mitä hän käy läpi.

  • Johdattele kävijä palveluidesi äärelle ratkaisuna ongelmalle.

  • Älä sorru selittelemään pitkästi palvelusi hyötyjä vielä tässä kohtaa, vaan osoita ymmärrystä: Esim. pieni tarina kun sinä tai asiakkaasi olivat samassa tilanteessa.

  • Voit hyödyntää myös luetteloita ja jäsentää niin tietoa helpommin silmäiltävään muotoon.

Otsikko joka esittää edut ja ratkaisut / unelmien lopputuloksen / tavoitteen

  • Korosta, miten juuri nämä palvelut voivat hyödyttää asiakkaitasi.

  • Kerro, miten ne voivat ratkaista asiakkaiden ongelmia tai parantaa heidän tilannettaan.

  • Hyödynnä myös luetteloita ja selkeitä eteenpäin työntäviä väliotsikoita.

Visuaalinen elementti / vakuuttaminen

  • Kerro tässä osiossa miksi juuri sinulta pitäisi ostaa?

  • Lisää kuvia, grafiikkoja tai mahdollisesti videoita, jotka havainnollistavat palveluidesi laatua ja mahdollisia tuloksia.

Hinnoittelu tai Tarjous (tarvittaessa):

  • Jos tarjoat hintatietoja julkisesti, tämä voi olla hyvä paikka esittää ne.

  • Varmista, että mahdolliset tarjoukset tai erikoishinnat ovat selkeästi esillä.

  • Tuo mukaan takuut jos sinulla on.

  • Tuo myös maksutavat ja erät → tämä on tärkeä asia, jotta kävijällä on mahdollisuus suunnitella oman yrityksensä rahavirtoja ennen investointia.

Asiakkaan Esimerkkikertomus tai Case Study (valinnainen):

  • Tarjoa esimerkki siitä, miten olet auttanut aikaisempia asiakkaitasi ratkaisemaan heidän ongelmiaan.

  • Voit tuoda tähän hiukan omaa tarinaasi mukaan ja luoda pehmeän samaistuttavan lopetuksen.

Ohjaa toimintaan:

  • Selkeä ja houkutteleva kutsu toimintaan, joka ohjaa asiakkaan jatkotoimenpiteisiin. Tämä voi olla esimerkiksi "Ota yhteyttä", "Pyydä tarjous" tai "Selaa lisää palveluita".

  • Tässä voi olla myös yhteystiedot ja / tai yhteyslomake.

OHJAUS

Usein Kysytyt Kysymykset (FAQ) (valinnainen):

  • Jos tietyt kysymykset toistuvat usein, voit harkita FAQ-osion lisäämistä.

Sosiaalisen Median Linkit (tarvittaessa):

  • Jos olet aktiivinen sosiaalisessa mediassa, voit tarjota linkit / somegallerian profiileihisi.

Toimintakehoite ohjaa ihmisen toimintaa

Hermoston juurilla
Refleksi 2

Refleksi 2 jatko

Haluaisitko saada ymmärryksen siitä, mistä refleksityöskentelyssä on kyse? Haluaisitko oppia käytännössä miten aktiiviset refleksit tunnistetaan, tutkitaan ja hoidetaan? Jos vastasit kyllä, tämä koulutus on sinulle.

  • Tuo esiin kävijän kipupiste tai ongelma, osoita että ymmärrät mitä hän käy läpi.

  • Johdattele kävijä palveluidesi äärelle ratkaisuna ongelmalle.

  • Älä sorru selittelemään pitkästi palvelusi hyötyjä vielä tässä kohtaa, vaan osoita ymmärrystä: Esim. pieni tarina kun sinä tai asiakkaasi olivat samassa tilanteessa.

  • Voit hyödyntää myös luetteloita ja jäsentää niin tietoa helpommin silmäiltävään muotoon.

Otsikko joka esittää edut ja ratkaisut / unelmien lopputuloksen / tavoitteen

  • Korosta, miten juuri nämä palvelut voivat hyödyttää asiakkaitasi.

  • Kerro, miten ne voivat ratkaista asiakkaiden ongelmia tai parantaa heidän tilannettaan.

  • Hyödynnä myös luetteloita ja selkeitä eteenpäin työntäviä väliotsikoita.

Visuaalinen elementti / vakuuttaminen

  • Kerro tässä osiossa miksi juuri sinulta pitäisi ostaa?

  • Lisää kuvia, grafiikkoja tai mahdollisesti videoita, jotka havainnollistavat palveluidesi laatua ja mahdollisia tuloksia.

Hinnoittelu tai Tarjous (tarvittaessa):

  • Jos tarjoat hintatietoja julkisesti, tämä voi olla hyvä paikka esittää ne.

  • Varmista, että mahdolliset tarjoukset tai erikoishinnat ovat selkeästi esillä.

  • Tuo mukaan takuut jos sinulla on.

  • Tuo myös maksutavat ja erät → tämä on tärkeä asia, jotta kävijällä on mahdollisuus suunnitella oman yrityksensä rahavirtoja ennen investointia.

Asiakkaan Esimerkkikertomus tai Case Study (valinnainen):

  • Tarjoa esimerkki siitä, miten olet auttanut aikaisempia asiakkaitasi ratkaisemaan heidän ongelmiaan.

  • Voit tuoda tähän hiukan omaa tarinaasi mukaan ja luoda pehmeän samaistuttavan lopetuksen.

Ohjaa toimintaan:

  • Selkeä ja houkutteleva kutsu toimintaan, joka ohjaa asiakkaan jatkotoimenpiteisiin. Tämä voi olla esimerkiksi "Ota yhteyttä", "Pyydä tarjous" tai "Selaa lisää palveluita".

  • Tässä voi olla myös yhteystiedot ja / tai yhteyslomake.

OHJAUS

Usein Kysytyt Kysymykset (FAQ) (valinnainen):

  • Jos tietyt kysymykset toistuvat usein, voit harkita FAQ-osion lisäämistä.

Sosiaalisen Median Linkit (tarvittaessa):

  • Jos olet aktiivinen sosiaalisessa mediassa, voit tarjota linkit / somegallerian profiileihisi.

Toimintakehoite ohjaa ihmisen toimintaa