Refleksikoulutukset ammattilaisille
-
Refleksi 1 perusteet
24-.25.11.2025
Koulutuksessa käydään refleksityöskentelyn perusteiden teoriaa, opit tekemään alkukartoituksen sekä tutkimaan ja hoitamaan isot refleksit: PRH, Moro, TLR, ATNR ja STNR ja Landau.
Hinta 350 euroa, sis. alv 25,5 %
-
Refleksi 2 jatkokurssi
12.1-13.1.2026
Koulutuksessa käydään läpi asentorefleksit: OHRR, LHRR, Amphibian sekä Rolling segment reflex. Lisäksi käymme läpi jalkojen, käden ja suun alueen refleksit: Rooting, Babkin, Palmar, Plantar, Käsillävetämisrefleksi ja Babinski.
Hinta 350 euroa, sis. alv 25,5 %
Hermoston juurilla
Refleksi 1
Refleksi 1 perusteet
Haluaisitko saada ymmärryksen siitä, mistä refleksityöskentelyssä on kyse? Haluaisitko oppia käytännössä miten aktiiviset refleksit tunnistetaan, tutkitaan ja hoidetaan? Jos vastasit kyllä, tämä koulutus on sinulle.
Tuo esiin kävijän kipupiste tai ongelma, osoita että ymmärrät mitä hän käy läpi.
Johdattele kävijä palveluidesi äärelle ratkaisuna ongelmalle.
Älä sorru selittelemään pitkästi palvelusi hyötyjä vielä tässä kohtaa, vaan osoita ymmärrystä: Esim. pieni tarina kun sinä tai asiakkaasi olivat samassa tilanteessa.
Voit hyödyntää myös luetteloita ja jäsentää niin tietoa helpommin silmäiltävään muotoon.
Otsikko joka esittää edut ja ratkaisut / unelmien lopputuloksen / tavoitteen
Korosta, miten juuri nämä palvelut voivat hyödyttää asiakkaitasi.
Kerro, miten ne voivat ratkaista asiakkaiden ongelmia tai parantaa heidän tilannettaan.
Hyödynnä myös luetteloita ja selkeitä eteenpäin työntäviä väliotsikoita.
Visuaalinen elementti / vakuuttaminen
Kerro tässä osiossa miksi juuri sinulta pitäisi ostaa?
Lisää kuvia, grafiikkoja tai mahdollisesti videoita, jotka havainnollistavat palveluidesi laatua ja mahdollisia tuloksia.
Hinnoittelu tai Tarjous (tarvittaessa):
Jos tarjoat hintatietoja julkisesti, tämä voi olla hyvä paikka esittää ne.
Varmista, että mahdolliset tarjoukset tai erikoishinnat ovat selkeästi esillä.
Tuo mukaan takuut jos sinulla on.
Tuo myös maksutavat ja erät → tämä on tärkeä asia, jotta kävijällä on mahdollisuus suunnitella oman yrityksensä rahavirtoja ennen investointia.
Asiakkaan Esimerkkikertomus tai Case Study (valinnainen):
Tarjoa esimerkki siitä, miten olet auttanut aikaisempia asiakkaitasi ratkaisemaan heidän ongelmiaan.
Voit tuoda tähän hiukan omaa tarinaasi mukaan ja luoda pehmeän samaistuttavan lopetuksen.
Ohjaa toimintaan:
Selkeä ja houkutteleva kutsu toimintaan, joka ohjaa asiakkaan jatkotoimenpiteisiin. Tämä voi olla esimerkiksi "Ota yhteyttä", "Pyydä tarjous" tai "Selaa lisää palveluita".
Tässä voi olla myös yhteystiedot ja / tai yhteyslomake.
OHJAUS
Usein Kysytyt Kysymykset (FAQ) (valinnainen):
Jos tietyt kysymykset toistuvat usein, voit harkita FAQ-osion lisäämistä.
Sosiaalisen Median Linkit (tarvittaessa):
Jos olet aktiivinen sosiaalisessa mediassa, voit tarjota linkit / somegallerian profiileihisi.
Toimintakehoite ohjaa ihmisen toimintaa
Hermoston juurilla
Refleksi 2
Refleksi 2 jatko
Haluaisitko saada ymmärryksen siitä, mistä refleksityöskentelyssä on kyse? Haluaisitko oppia käytännössä miten aktiiviset refleksit tunnistetaan, tutkitaan ja hoidetaan? Jos vastasit kyllä, tämä koulutus on sinulle.
Tuo esiin kävijän kipupiste tai ongelma, osoita että ymmärrät mitä hän käy läpi.
Johdattele kävijä palveluidesi äärelle ratkaisuna ongelmalle.
Älä sorru selittelemään pitkästi palvelusi hyötyjä vielä tässä kohtaa, vaan osoita ymmärrystä: Esim. pieni tarina kun sinä tai asiakkaasi olivat samassa tilanteessa.
Voit hyödyntää myös luetteloita ja jäsentää niin tietoa helpommin silmäiltävään muotoon.
Otsikko joka esittää edut ja ratkaisut / unelmien lopputuloksen / tavoitteen
Korosta, miten juuri nämä palvelut voivat hyödyttää asiakkaitasi.
Kerro, miten ne voivat ratkaista asiakkaiden ongelmia tai parantaa heidän tilannettaan.
Hyödynnä myös luetteloita ja selkeitä eteenpäin työntäviä väliotsikoita.
Visuaalinen elementti / vakuuttaminen
Kerro tässä osiossa miksi juuri sinulta pitäisi ostaa?
Lisää kuvia, grafiikkoja tai mahdollisesti videoita, jotka havainnollistavat palveluidesi laatua ja mahdollisia tuloksia.
Hinnoittelu tai Tarjous (tarvittaessa):
Jos tarjoat hintatietoja julkisesti, tämä voi olla hyvä paikka esittää ne.
Varmista, että mahdolliset tarjoukset tai erikoishinnat ovat selkeästi esillä.
Tuo mukaan takuut jos sinulla on.
Tuo myös maksutavat ja erät → tämä on tärkeä asia, jotta kävijällä on mahdollisuus suunnitella oman yrityksensä rahavirtoja ennen investointia.
Asiakkaan Esimerkkikertomus tai Case Study (valinnainen):
Tarjoa esimerkki siitä, miten olet auttanut aikaisempia asiakkaitasi ratkaisemaan heidän ongelmiaan.
Voit tuoda tähän hiukan omaa tarinaasi mukaan ja luoda pehmeän samaistuttavan lopetuksen.
Ohjaa toimintaan:
Selkeä ja houkutteleva kutsu toimintaan, joka ohjaa asiakkaan jatkotoimenpiteisiin. Tämä voi olla esimerkiksi "Ota yhteyttä", "Pyydä tarjous" tai "Selaa lisää palveluita".
Tässä voi olla myös yhteystiedot ja / tai yhteyslomake.
OHJAUS
Usein Kysytyt Kysymykset (FAQ) (valinnainen):
Jos tietyt kysymykset toistuvat usein, voit harkita FAQ-osion lisäämistä.
Sosiaalisen Median Linkit (tarvittaessa):
Jos olet aktiivinen sosiaalisessa mediassa, voit tarjota linkit / somegallerian profiileihisi.